Jordi Bujons Buscarons, exalumne del Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació de La Salle-URL, ha estat guardonat amb el premi CBNK al Millor Treball Final de Màster de Ciberseguretat en la XLVI edició dels Premis a l'Excel·lència en Enginyeria de Telecomunicació, organitzats pel Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació (COIT). Aquest reconeixement destaca la qualitat acadèmica i l'impacte del seu treball final de màster.
El seu treball, titulat Guia d'Implementació Pràctica de l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS), proposa una guia per ajudar diferents organitzacions a aplicar de manera pràctica mesures de ciberseguretat, protegint millor els seus sistemes i dades. El reconeixement a Jordi Bujons consolida el compromís de La Salle-URL amb una formació d'excel·lència, connectada amb les necessitats reals del sector i orientada a generar un impacte positiu en la societat. Aquest premi posa en valor el talent del seu alumnat i la capacitat de la universitat per impulsar projectes innovadors que contribueixen al desenvolupament tecnològic i a la ciberseguretat.
El COIT i l'AEIT premien l'esforç, el talent i la innovació dels millors estudiants d'Enginyeria de Telecomunicació a través de la convocatòria XLVI dels Premis a l'Excel·lència en Enginyeria de Telecomunicació, corresponent a l'edició de 2025. Aquests premis, que se celebren des de fa 46 anys, reconeixen les contribucions més destacades en aquest àmbit mitjançant l'avaluació de tesis doctorals, treballs finals de màster i trajectòries acadèmiques.
Aquesta XLVI edició dels Premis a l'Excel·lència en Enginyeria de Telecomunicació compta amb el suport d'empreses i institucions destacades compromeses amb l'impuls del talent, la innovació i l'excel·lència acadèmica. En aquesta convocatòria hi participen Ericsson i Idra Group, juntament amb el Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació (COIT) i l'Associació Espanyola d'Enginyers de Telecomunicació (AEIT). Així mateix, hi col·laboren CBNK, Fundación Mutualidad de la Ingeniería, Hisdesat, Hispasat, Huawei, In-Nova, Isdefe, Real Academia de Ingeniería i Reintel, entitats que contribueixen a reconèixer i donar visibilitat a la feina de les noves generacions d'enginyers i enginyeres de telecomunicació.